Herkunft: Österreich
MODIFICATIONS
Karosserie:
E-manage Ultimate
540cc Injectors low impedance
HKS blow off Valve
Power Enterprise 1,5mm Gasket
Wiseco PISTONS 87mm
Spec stage 3+ clutch kevlar
ARP Head STuds
CT20b Turbo- Modification to Garret Exhaust wheel
Inovate Widebandlambda
Jabsco centrifugal Pump for Waterairintercooler 80l/min
Ford fiesta Enginecooler for my Waterairintercooler
Supra Twin Turbo Fuel pump
ST205 Intercooler
Watermethanolinjection Aquamist 2d With 6 Bar Primming Pump
12 l Yamaha Methanol Boat Tank
Methanol catch can for Antisurge to the ERl High pressure pump
13 Bar constant Methanol Pressure
Power Enterprice Engine Bearings
Blitz sbc- i color Boostcontroller
Ported Head
other Sealing for Intake and Exhaust on the head
3 Zoll SSautochrome Exhaust system from turbo to Silencer
Self made AFR Display for Intake TEMP and Widebandlambda Java Embeeded
Display.Stronger Alternater 170A
Oil Filter Relocation kit with 16Row Airoilcooler
4 Zoll IntakeAir piping to Bumper
Closed Loop Fuel Control under Wideopenthrottle
ST205 Intake Camshaft
Portet Exhaust Manifold
GM Knock Sensor
Map and AFM Controll
HKS Ignition Amplifier DLI
Magnecore 8,5mm Ignition kable
Denso IK01-24 Racing Spark Plugs
Golpher 40mm EngineCooler
Interieur:
Einbau eines 3 Wege Systems
Antrieb & Aufhängung:
Sandtler Bremsscheiben RS Gelocht Geschlitzt Wärmebehandelt
Sound:
2000Watt Soundanlage
3 Verstärker
Vollaktive Ansteuerung des 4 Wege Systems mit subwoofer
Frequenzweiche Selbst gebaut
Bassverstärker Selbst umgebaut auf 1000 watt sinus bei 8 Ohm 150 Volt
PA Subwoofer Verstärkerschaltung verändert und Netzteil Verstärkt
Selbst Gewickelt auf Siemens PM-Schaltnetzteilkern.
Entwicklungszeit des Verstärkers bis zur Entgültigen Reife - 4 Jahre.